Aan de slag met Deedmob

Wat is Deedmob?

Deedmob is een online vrijwilligersplatform dat vrijwilligers, goede doelen, bedrijven en overheden met elkaar verbindt om zo samenwerking te stimuleren en sociale impact maximaliseert. Samen met de Deedmob community willen we onze krachten bundelen om samen meer & beter goed te doen!

Kost het platform geld?

We zien het als onze missie om zoveel mogelijk barrières binnen de sociale sector te doorbreken, daarom is het platform gratis voor vrijwilligers en goede doelen. Dit is nu zo en zal altijd zo blijven.

Waarom heten jullie Deedmob?

Deedmob is een combinatie van twee engelse woorden, ‘deed’ en ‘mob’. Volgens het woordenbook is een ‘deed’ of ‘daad’, “bewust gepleegde handeling, doelgericht”. ‘Mob’ is een verkorting van het woord “mobilizing”, en refereert naar het mobiliseren van mensen.

Wat zijn Deeds?

Een Deed is een manier waarom je een goed doel, overheidsinstelling (school bijvoorbeeld) of sociale onderneming kunt helpen. Het kan dus gaan om een langere-termijn vrijwilligersfunctie of eenmalige taak die moet worden voltooid.

Hoe meld ik een rapporteer ik een probleem of feedback?

Rechtsonderaan je beeldscherm kan je de ‘feedback’ knop gebruiken. Het alternatief is om een mailtje te sturen naar hello@deedmob.com, we horen graag van je!

Lid worden bij Deedmob

Je kan je hier hier aanmelden.

Aanmelden als organisator of goed doel

Je kan organisator worden door een organisatie aan te maken. Je kan ook door de beheerder van een organisatie uitgenodigd worden als beheerder of coordinator.

Mijn organisatie wordt ‘beoordeeld’, wat betekent dit?

We ‘beoordelen’ iedere organisatie die zich aanmeld op het platform. Binnen de 24u krijg je als organisatie te weten of hij is aangenomen of niet.