Account & Profiel

Account

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen
U kunt hier uw e-mailadres wijzigen. Houd er rekening mee dat u uw nieuwe e-mailadres moet verifiëren.

Wachtwoord resetten
U kunt uw wachtwoord hier opnieuw instellen.

Hoe wijzig ik mijn locatie?

U kunt uw locatie wijzigen onder de ‘voorkeuren vrijwilligerswerk’ van uw account. Uw nieuwe locatie wordt automatisch toegepast op uw zoekopdrachten.

Hoe word ik lid van een organisatie?
Van sommige organisaties kun je enkel op uitnodiging lid te worden. Als je word uitgenodigd ontvang je een melding via de mail. In alle andere gevallen kun je in de sidebar van de organisatiepagina op de knop ‘lid worden’ drukken.

Verwijder mijn account
Als je je Deedmob account wilt verwijderen, stuur dan een mailt naar david@deedmob.com vanaf het e-mailadres dat gelinkt is aan uw account.

E-mail & Meldingen

E-mail over het resetten van je wachtwoord niet ontvangen?
Bekijk je spam folder en verifieer dat je je e-mailadres correct hebt ingevuld. Hier zie je welk e-mailadres aan je account gelinkt is.

Link mij Facebook account
Jammer genoeg, is dit momenteel niet mogelijk als je met een e-mailadres geregistreerd bent.

Profiel

Wijzig mijn vrijwilligersvoorkeuren
Hier kan je je vrijwilligersvoorkeuren wijzigen.

Wijzig de taal van je account
Je kunt de taal van je account wijzigen door naar je profielinstellingenpagina te gaan of door de taal te wijzigen in de vervolgkeuzelijst onder aan de pagina.